2. dan Rally Monte Carlo 2013

Današnji dan se je začel zgodaj zjutraj. Najprej priprava in zadnji pregled vse opreme in navodil za pot (road book).

Štartala sva kot zadnja ob 9:35.

Pot nas je vodila preko Francije, Italije pa zopet nazaj v Francijo in nas po 10 urah vožnje pripeljala v srce Monaka, v pristanišče v Monte Carlu.

Žal pa nama jo je na koncu zagodla tehnika in organizatorji tekmovanja. Tik pred ciljem v Monaku je bilo potrebno točiti gorivo, saj je ena od kategorij tekmovanja tudi poraba. TAm pa sva izgubila dragocenih 25 minut in tako kljub hitri vožnji proti cilju prišla 21 minut prepozno na cilj. Zaradi tega sva dobila 1260 kazenskih točk in izgubila kakršnokoli upanje na boljšo uvrstitev.

Ne preveč dober začetek in motivacija za nadaljno tekmovanje.

Torej nama ostane le še borba za čim boljšo uvrstitev v porabi. Bojim pa se, da tudi tu ne moreva tekmovati proti električnim vozilom. Njihov količnik za izračun točk je namreč tako majhen, da je praktično nemogoče prehiteti katerega od njih. Upava vsaj na dobro uvrstitev med vozili na plin.

1. dan Rally Monte Carlo 2013

Današnji dan sva izkoristila za pripravo vozila. Potrebno je bilo napolniti rezervoarje za gorivo, predvsem avtoplin. Poleg tega sva ga še oprala in pripravila za lepljenje sponzorskih nalepk.

Popoldan je bilo potrebno opraviti še vse formalnosti glede samega tekmovanja in predvsem opraviti celoten tehnični pregled vozila za dirko. Na koncu pa smo vozila zapeljali v “parc ferme”, kjer bodo počakala do jutri, ko se dirka prične.

Pozno popoldne sva izkoristila še za najine priprave na samo dirko. Potrebno je bilo pregledati celotno traso jutrišnje etape. Ta je speljana čez prelaze in nas pelje čez Francijo, Italijo do Monaka. Kar petkrat pa bomo preškali mejo med omenjenimi državami. Čaka nas dolgih 460 km. Glede na to, da gre v najin plinski rezervoar le 30 litrov avtoplina bo potrebno voziti zelo varčno.

Letos smo se odpravili na dirko v Monte Carlo z Toyoto Auris Hybrid na avtoplin.

Toyota Auris - avtoplin

Toyota Auris - avtoplin

5. dan

Zadnji dan nas je čakala le še spretnostna vožnja v pristanišču. Tokrat vsaj ne bo neznank. Upajmo.

Uspelo nama je zvoziti brez podrtih stožcev s kar dostojnim časom glede na velikost, težo vozila in močjo motorja. Tu sva pridobila kar nekaj mest.

pogled na hotel, kjer smo bivali zadnje 3 dni in vožnja po slavnem S pred tunelom.

4. dan

 

Monte Carlo

jutranji vrvež na štartu v pristanišču Monte Carlo

štart etape v pristanišču

Na današnji etapi smo imeli tudi 4 hitrostne preizkušnje. Glede na do sedaj nabrane kazenske točke ni nobenih možnosti za vidnejšo uvrstitev. Vendar upanje umre zadnje, zato sva s polnim plinom na teh odsekih poskušala doseči čim boljši čas. Pomembna pa je bila povprečna hitrost na teh etapah in ne končna hitrost. Ti deli etape pa so se odvijali na cestah, kjer vozijo tudi hitrostne preizkušnje na Rally-u Monte Carlo. Potrebno je bilo prevoziti precej kilometrov, serpentina za serpentino.

slikovita pokrajina, ozke ceste

Na cilj smo prišli šele zvečer.

3. dan

V petek zjutraj smo se vsi skupaj pripravili na štart na prvi del poti od kraja Annecy le Vieux do Digne les Baines. Tja smo štartali iz treh različnih mest. Poleg našega štartnega mesta še iz Lugana v Švici in Clermont Ferranda v Franciji. Vsi skupaj smo nato zaključili prvo etapo v istem mestu.

   pred štartom v Annecy les Vieux

 

Pot je bila dolga okrog 350 kilometrov, zanjo pa smo imeli na voljo več kot 7 ur. To nam je omogočalo, da smo uživali v vožnji v prelepi pokrajini, ki nas je obkrožala. “Prelezli” pa smo tudi precej prelazov.

       1. etapa

 

      1. etapa

 

      1.etapa

V Digne les Baines sva prišla kar kakšno uro prezgodaj. Tam sva parkirala na prostoru kamor so nas usmerili. Zbrala se je že pisana druščina vozil in ko sva veselo, da sva opravila prvi del, odšla na kavo in čaj tako kot mnogi drugi, naju je čakalo neprijetno presenečnje ko sva se vrnila na ciljno mesto. Na cilju je vladala panika, vsi so se trli in odhajali iz parkirnega mesta na sosednje parkirno mesto. Šele po nekaj minutah spraševanja ostalih (večina seveda ne zna angleško) sva ugotovila, da bi morala že pred 20 minutami prestaviti avto na sosednje parkirišče. Na drugo stran ograje torej. Katastrofa! “ujela” sva toliko zamude in negativnih točk, da je bilo za naju tekmovanje skorajda končano, čeprav se še začelo ni.

S kančkom jeze in vdanostjo v usodo sva se odpravila tudi na drugi del poti proti Monaku. V tem delu sta nas čakala tudi prva hitrostna testa vožnje. Potrebno je bilo odpeljati odseka s točno določeno povprečno hitrostjo, ki se je na vseh odsekih gibala okrog 49 km/h. Tu sva se morala znajti kar sama, pomagala pa nama je navigacija v avtu, ki nama je kazala približno povprečno hitrost. Večina ostalih je bila seveda opremljena z štoparicami, posebnimi napravami za merjenje povprečne hitrosti in časa,…

Prihod v poznih urah v Monaco. Vse polno lučk, jaht in dragih avtomobilov, med njimi pa mali in varčni, okolju prijazni.

Na cilj v Monaco sva prišla točno. Tako točno, da še sodniki niso mogli verjeti. So si pa “oddahnili”, ko so videli, da sva pred tem na cilj v Digne “prišla” prepozno.

      Cilj 1. etape v Monacu

2. dan

Današnji dan je minil v pripravah na rally. Najprej je bilo potrebno prevzeti vso dokumentacijo in oznake ter nalepke sponzorjev. Preden sva avto polepila sva se lotila priprav na pot in izdelavi načrta poti. Izgleda kot bi bil to bolj orientacijski rally. Poti so dolge in težavne ter polne ovinkov. Je pa pokrajina res lepa, škoda le, da se ne moremo ustavljati. Bova slikala kar iz avta.

Jutri dodava še slike z današnjega dne. Spodaj je le ena iz “garaže” kjer so opravili tehnični pregled vozila pred vstopom v park ferme.

 Jutri zjutraj ob 9:30 pa najin štart na 320 km dolgo etapo do mesta Digne. Nato pa se pot nadaljuje do Monte Carla. Tja naj bi prispeli okrog 23. ure. Dolga bo.

1. dan

Prvi dan naju je čakala dolga pot do Francije v Annecy. Na srečo je minila brez zastojev. Celo v Milanu ni bilo nobenih zastojev. Neverjetno!

Toyota Verso S se je odlično obnesla, poraba pa je pri hitrosti 120-140 km/h bila nizkih 6,8 litra plina. Tako sva za 900 km dolgo pot porabila le za 48 € plina, za cestnine in predore pa 102 €.

V Annecy-ju večerja in počitek.

Jutri pridejo na vrsto prve priprave na rally, priprava vozila, pregled vseh podrobnosti.

Alpska idila, Mont Blanc